Trecand peste vremea de afara care a vrut sa imi faca o baie mi-am adus aminte ca aseara m-am uitat la emisiunea lui Mircea Badea. Un om simpatic de felu’ lui, toata viata lui a stat si a citit ziare, nu am nimic de comentat la adresa lui ba chiar ii urmaresc emisiunea de la tv cand apuc si chiar rad uneori. Aseara nu stiu de ce, cand il priveam aveam impresia ca vad o fetita dar repet, habar nu am de ce. Stand si analizand, m-am gandit la fetitele, fetele, femeile din ziua de azi. Mi-am dat seama ca poate mai mult de jumatate din ce facem, toti, este o urmare a mentalitatii si a felului de gandire. Deciiii, problema si dilema mea sta in felul urmator, am in lista renumitului messenger multe, foarte multe persoane care au statusuri de genu’: „Fara tine viata mea nu are rost, te iubesc iar daca nu esti nu nu pot sa traiesc” etc…Cu totii avem momente proaste in viata, suferim, ne bucuram dar unii chiar au 360 de zile pe an numai probleme de genul asta. Ajung la concluzia ca am in lista mea…cocalari?!?!?! Nu stiam sa fie cocalari dar se pare ca timpul i-a schimbat si pe ei oriiiiiiiii daca nu sunt cocalari au o problema la cap. Adica stau si ma gandesc cat de aiurea trebuie sa fii cu capul sa arati unei liste intregi problemele tale. Bine….in ziua de azi cand ai o stare de suferinta povestesti pana si cu necunoscutii ce probleme ai cu toate ca poate dai peste un necunoscut care e la fel de slab de suflet si minte ca tine ori dai peste unul care iti raspunde la orice suferinta de a ta cu „incredibil”. Avem zile cand ne trezim fericiti cu toate ca nu am visat nimic dar avem si zilele despre care vorbeam mai sus, parerea mea este ca totul este doar in capul nostru si atat. Daca tu vrei sa treci de la o stare la alta poti foarte simplu doar daca ai dorinta imensa sa-ti schimbi ideea din cap. Ok, povestesti cu cineva (oricine) ce probleme ai deci mintea ta crede ca te-ai descarcat, gata ai scapat dar nu este deloc asa pentru ca in fond problema ta tot persista in realitate. Cel mai mult ma enerveaza oamenii care ti se plang iar pe urma isi schimba brusc starea si practic nu mai vor sa te recunoasca si iti trantesc un simplu „Cine esti” sau mai rau „Da zi ca am treaba”…!?!!! Hmmm…..deci daca vrei sa ajungi un „nimeni” pentru cei care au stari de suferinta este foarte simplu, doar intra in povestea lor, lasa-i sa-ti povesteasca tot si pe urma vei ajunge la statutul de „un nimic care strange prostiile de moment ale altor persoane”. Astept pareri…daca aveti….alone__by_koniec_swiata

