Dupa ce am realizat sondajele anterioare mi-am dat seama ca sunt oameni pentru care sexul este muuuuuuuuuuult mai putin important decat muzica. Cine stie, ma gandeam ca daca bagam in sodaj si optiunea „fitze” probabil ca 99% din cei care votau alegeau ca nu pot sa traiasca fara ele. In fine, ca sa ma mentin pe aceeasi linie „amor”, m-am gandit sa va lansez din nou o provocare si una care este cam banala pentru zilele astea si anume: Clipele voastre intime.
Stiti foarte bine cat de „incomod” sunt in carca voastra si tocmai din motivul asta m-am gandit sa va intreb de cate ori v-a prins „mamica” in plina „actiune”, da, tu si cu prietenul sau prietena ta in timpul…”actiunii”, siiiiiiiiiiii mai mult de atat va provoc sa spuneti locul cel mai ciudat in care ati facut o „actiune”. Nu va fie frica, stiu ca sunteti tupeisti si sa nu va fie rusine, oricum blogul meu nu este citit decat de 2-3 persoane deci nu va faceti griji ca afla lumea lucruri care nu mai sunt intime de cam vreo 10 ani….Acum sa vedem cine sunt curajosii….START!flagrant-52617