Da, a mai trecut un weekend, lasand pentru a doua oara in istoria acestui blog ironia si abordand subiectul cat de serios pot am realizat ca in viata exista doua tabere cu doua parti total diferite, oameni care iti sunt alaturi mereu si oameni care vorbesc cu tine doar cand au nevoie, cand se simt singuri dar ce mai conteaza, important este ca am acceptat ceva ce pana acum realizam dar am refuzat. Imi spun parerea pentru ca vreau si pentru ca pot, am spus ca nu ma voi lua de nimeni si ma tin de cuvant doar ca pot spune ca sunt anumiti bloggeri care au bloguri doar pentru a vinde gogosi calde si ieftine, intamplari ireale si piperate cu diverse cuvinte greu cautate prin dex, bloguri care urmaresc strict traficul, bloguri cu nume arhicunoscute si vizitate strict pentru posesorul lui, putine sunt blogurile personale, scrise din placere si gandite pentru cei care le citesc si nu pentru „castiguri”, fiecare scrie ce vrea dar ma scarbeste aerul de superioritate pe care il au unii oameni, superioritatea care doar CRED ca o au fata de noi astia mici si prosti dar este mai bine asa. Ma felicit pentru prietenii care ii am in rubrica din dreapta blogului, prieteni care scriu din pasiune si din suflet, scriu lucruri care ne fac sa radem, ne fac sa aflam lucruri noi, ne transmit starea de spirit buna sau rea ce conteaza, sunt oameni care comenteaza din placere si fiind interesati de posturi nu din obligatie  (hai ca mi-ai scris tu trebuie sa-ti scriu si eu OBLIGATORIU). Pot spune mai multe insa nu vreau, cred ca este de ajuns momentan si probabil ca tu care citesti intelegi ce am vrut sa spun iar daca nu ai inteles inseamna ca faci parte din sfera celor „superiori” dar nu ma deranjeaza atat timp cat ti-ai pierdut 5 minute sa citesti aberatiile mele. Nu pot sa uit propozitia „da-i inainte si scrie”, o voi face dar incercand pe cat posibil sa ma abtin de stirile mondene, de scandal si de porcarii debitate de minti bolnave. Acum….va zic sa aveti o saptamana mai buna decat precedenta dar mai proasta decat urmataorea.old_book

