Am picat acasa da…imi cer scuze celor care mi-au scris pe blog si m-au dat disparut pe la CIA si FBI, nu am fost la servici si nici la distractie. Am avut o zi mizerabila, jenanta, de caca…mi-a stricat-o de dimineata o femeie. Ma indreptam spre servici cu gandul ca azi voi avea o zi plina de reusite (ca de obicei cica) dar femeia aceea a vrut sa ma contrazica si chiar a reusit. Da….femeia la volan, stiti despre ea, v-am povestit, e iata ca astazi am dat peste ea sau mai bine zis ea s-a urcat peste mine. M-a sifonat bine, nu stia ca exista cuvantul „prioritate” si a crezut ca e frumos sa ma „pupe”. Nu mai vreau „pupaturi” ca astea, am pierdut toata ziua pe la politie si pe la asiguratori ca asa sunt regulile la noi. Femeia m-a facut sa am ganduri mai bune cu toate ca toti sfintii au fost la mine in gura in momentul incidentului, dar mi-a trecut, mi-a zis ca are copil mic si ca trebuie sa il duca la scoala in fiecare zi si daca ii ia carnetul este terminata, mi-a propus si bani numai sa nu ajunga la politie dar nu am fost de acord si i-am promis ca o rezolvam si la politie fara sa ramana cu carnetul in cui. Am fost de acord si am schimbat declaratia, am facut un bine cu toate ca eu tot ma voi duce la servici 3 zile cu RATB-ul 😐 cu care nu am mai mers de vreun an de zile, nici nu stiu daca mai exista bilete sau cartele, nu mai stiu cum se taxeaza un tichet, nu stiu daca mai exista autobuze sau masini zburatoare dar uite ca astfel mai vad si eu lucruri „noi”. Sunt cu psihicul la pamant, macar mi-am rezolvat muzica din masina dar cum va sta in service 3 zile….ciuciu’. Acum ma duc sa beau un pahar cu apa, primul pe ziua de azi sper sa-mi revin, macar 50% sa ma refac si sa pot sa ma duc la servici maine linistit fara alte „pupaturi” si fara sa mai cunosc femei in modul asta! indicatoare-de-prioritate1

