Ziua de azi a fost una buna pot spune. Tin sa o anunt pe hime ca prietena ei de suflet si colega mea care ne imbata cu mireasma de dimineata tocmai a fost concediata, eu am scapat, criza financiara isi spune cuvantul ce sa facem? Astazi am aflat marea veste, cu toate ca am facut-o proasta, nesimtita, inculta etc…da stiu sun un PORC cu toate ca nu ma vad in oglinda, imi pare rau ca pleaca adica dispare o sursa de scris pe blog. Stiu ca hime nu o sa mai fie asa atrasa de posturile mele dar asta e, incerc sa pun pe altcineva sa se descalte si sa nu se spele 1 saptamana pe picioruse, PROMIT! A petrecut un an in firma, si astazi i-am zis (am vb cu ea pentru prima oara dupa incidentul neplacut cu calculatorul) ca o sa fie bine, sa tina capul sus si ca se va descurca ea ca doar nu e ultimul job. Bineinteles ca mi-a ascultat sfaturile si deja a fost chemata la un interviu deci trebuie sa-mi dea de baut, sau mai bine nu…A fost o zi frumoasa cu toate ca a plouat si au fost nori, macar am reusit sa fac ce mi-am propus. Cum nu puteau sa lipseasca certurile, au avut loc unele clar pe teme fotbalistice ca doar cu asta ne hranim, am scos sabia dreptatii si am taiat rapidistii frustrati dar nu mai conteaza. Acum deja ma gandesc la ce o sa fie maine si poimaine si tot asa pana vine weekend-ul. Nu am nimic de facut special nici nu stiu de ce il astept dar sper sa vina mai repede. La tv sunt doar filme vechi de 20 de ani, vazute de 92956845643856439543978528579273641634782384 de ori si pe care le stiu pe de rost, Mircea Radu parca nu se mai satura de emisiunea care l-a facut mare, unii se uita la „cireasa de pe tort” care mie unul mi se pare o pierdere totala de timp cu gandul la dulciuri nu la acriturile care se intrec in mancaruri porcoase si pentru ca nu puteam sa las de-o parte lucrul cel mai important si anume: „Naomi face senzatie la Oteveu, cu cercel in nas si cu frizura trendy (da i-a crescut putin parul)” asa ca toata lumea sa schimbe ACUM pe oteveu pentru ca altfel pierdeti cea mai tare, mega, giga, tera, peta etc emisiune din istoria ever a televiziunii de pe glob! Deja simt ca traiesc in reluare….watermarkphp

