Nu stiu sincer ce trebuie sa scriu in postul asta si cum am puterea sa tastez pentru ca azi este luni si am avut o zi excesiv de proasta. Nu cred ca asa dintr-o data mi se va schimba saptamana in ceva bun, adica ma refer brusc din contra cred ca o voi duce asa rau, pe burta pana la sfarsit. De dimineata mi s-a ars statia din masina pe urma mi s-au rupt blugii si mai mai sa merg cu fesele pe afara ca doar ghinionu’ cand da peste mine ma ia tare, la servici am varsat paharul cu apa pe mine deci clarrrr nu eram eu azi. Acum ma gandesc sa ma culc, poate se plictiseste si ghinionul de mine si se duce la altcineva oricum maine vreau sa incep ziua bine cu toate ca nu prea am tragere de inima cand ma gandesc ca nu mai pot sa ascult Florin Salam live, cantand numai pentru mine in Buicu’ meu cel umil. Singurul lucru care imi vine in minte este „Ce o mai face bloguletzu’ meu?” si astfel imi rapesc 1 min din viata mea sa vad cine mai se intereseaza de soarta mea, daca am murit sau daca mai traiesc deci traiesc cu speranta voastra cica?! Mi-am dat seama din nou ptr a 9999999 oara ca prietenii cam uita de tine si incet incet se plictisesc de „porecla” de ~prieten~ dar cam toate lucrurile sunt variabile asa ca trebuie sa ne obisnuim. Trebuie sa mentionez ca azi mi-a tinut de urat pe messenger Ionut discutand lucruri de oameni mari, despre cum o sa facem noi Romania asta cand o sa jungem presedinti si alte lucruri serioase si de viitor dar nu in ultimul rand asfaltarea strazii lui ca doar daca ajunge mana mea dreapta sau stanga inca nu stiu exact, trebuie sa vina la palat cu pantofii sclipind de curatenie nu cu noroiu’ trecandu-i de ciorap. Aaaaa ca a venit vorba de ciorap tin sa fac anuntul cel mare in EXCLUSIVITATE ptr hime si ceilalti curiosi ca tocmai s-a mutat de langa mine colega care ne dadea „parfumul” de dimineata, probabil ca este singurul lucru bun pe ziua de azi dar cum ziceti voi cu totii… „Priveste partea buna a lucrurilor” stau si ma gandesc care o sa fie partea buna in saptamana asta? Si chiar sunt un curios incurabil! Noapte buna…dream