Nu stiu ce se intampla dar toata populatia globului care se afla in lista mea de messenger este axata pe acelasi subiect: HAIFIVE (hi5). Unii il critica altii sunt nervosi ( ca tovarasu’ saychese ) dar in fond toata lumea are cont acolo. Niciodata nu mi-am dorit cont pe haifive si nici nu vreau de ce? din simplul motiv ca e o porcarie. De ce sa-mi fac poze sm3ch3rit3 si sa le postez pe un site sa vina cocalarii si sa imi ceara prietenia?? De ce sa vreau sa am prieteni de pe haifive cand eu am in lista de mess deja 300 de ~prieteni~ din care doar cativa mai de doamne ajuta. Stai sa intri sa te uiti la ala ce ochelari are sau ce buze pline de sclipici are aia….NU vreau sa-mi fac cont pe haifive si nu vreau prieteni, vreau sa mor singur pe pamantu’ asta vechi, vreau sa nu impart cu nimeni averea mea cea mare si cel mai important, din nou… nu vreau cont pe haifaive. Cred ca sunt al 10000-lea blog care scrie despre site-ul asta si nu e bine, deja le facem reclama si ne cocalarizam cu totii. Cine e atat de nebun sa creada ca isi poate face un prieten pe site-ul ala daca nu a reusit sa-si faca unul o viata intreaga? Da, probabil disperatii care mor de singuratate sau cei care vor sa aiba o intalnire doar ca sa isi satisfaca curiozitatea, sa afle cu cine au vb 2 ani pe net iar dezamagirea are sau nu loc de cele mai multe ori. Chiar ma felicit ca nu dau pe acolo nici macar asa in trecere sa ma holbez la poze, daca vreau ma pot holba in alta parte…pe gsp sau pe ciocolata cancan.hi5logo