Fiind duminica m-am trezit cu un chef nebun de a merge in parc, in Herastrau si nu oricum ci lasand limuzina mea construita din aur masiv in fata blocului si alegand varianta mai „sport” si anume…..bicicleta! Am luat-o la sanatoasa impreuna cu prietenii care erau un fel de melci dirijati de colonel (eu) iepure,  incercand toate vitezele am vrut sa vad lupta dintre fundu’ meu si fundul bibicletei (sa). Am invins cu toate ca am plecat din razboi foarte sifonat, am ajuns in Herastrau unde lumea era precum furnicile la mancare, masini parcate una peste alta, pe spatiul verde ma mir ca unii nu si le-au luat cu ei in ghiozdane…. Am zis sa o iau pe partea mai selecta a parcului, pe partea unde nu este asa aglomerat si anume pe la terasele de baietza$i si sm3k3rite, prin cartierul francez. Eu ma simteam superb, minunat, senzational de bine cu toate ca atunci cand am trecut prin zona respectiva eu eram un fel de trabant intr-un parc de Porsche, Ferrari, Lamborghini si etc, fiind imbracat foarte sumar, intr-un trening de tavaleala ca doar am iesit cu bicicileta si m-am gandit ca mi-ar sta mai bine in trening decat in costum cu cravata. Dupa ce am dat vreo 20000 de ture de terase, parc si oras m-am gandit ca ar fi bine sa o iau usurel spre casa sa nu creada cei care-si savurau cafeaua speciala de 30 roni ca am venit la cersit sau ca sunt vreun angajat de la circul Globus cu program de duminica in aer liber. Pana acasa am ocolit vreo 500 de masini si 800 de gropiiarcandam ajuns acasa am zis ca este ideala o plimbare cu masinuta cutoate ca nu faci sport, nu dai la pedale este mai….la moda cica. Maine e luni, inceput de saptamana cu servici, treziri la prima ora si alte porcarii plictisitoare care ne streseaza in fiecare zi a vietii noastre si asa amarate deci trebuie sa ne incarcam bateriile si sa ne gandim ca maine e vineri, poimaine tot vineri si tot asa pana chiar este vineri. mtb1

