Este pentru prima data cand va provoc la un test de sinceritate (atat cat se poate) pe toti cei care intrati pe aici, fete si baieti. Astazi pe la ora 20:30 aveam treaba prin oras si am zis sa o iau pe langa Agronomie. Buuun, cum mergeam eu linistit si relaxat, in fata la Agronomie este o trecere de pietoni foarte tampita ptr mine atunci cand sunt sofer si foarte buna cand sunt pieton. Daca pietonul vrea sa traverseze apasa un buton si i se pune verde implicit mie cel care conduc, rosu. Eram in culmea relaxarii cand unu’ isi baga degetul sa apese butonul, noroc ca am avut simtul animalic la mine si l-am ginit…..am incetinit, am oprit si l-am lasat sa treaca, nici bine nu apuc sa ma bucur ca voi pleca ca pac-pac se arunca pe trecere un pusti tuns precum ariciu’ tinand de mana pe cine credeti, pe iubirea vietii lui evident. Traverseaza ei, eu asteptand sa treaca melcii mai repede cand deodata „iubirea vietii lui” m-a fixat cu privirea mai ceva ca un lunetist profesionist, eu asteptand sa-mi arate semnul pacii sau sa-mi spele parbrizul cu saliva ei, e bine…totul a fost total pe dos! S-a uitat la mine, m-a fixat si mi-a facut cu ochiu’ dupa care mi-a trantit si un zambet mai ceva ca in povestile celor mici. Deci, nu sunt mandru’ pentru ca am prietena si ma face sa nu mai scriu, voi zace la spital evident voi vizitandu-ma dar nu ma pot intreba ce a facut-o sa zambeasca, nu aveam nici dres pe cap, nici palarie de dama, nici dat cu ruj nu eram….?! Va intreb pe voi, fete si baieti….ce faceati daca prietenul/prietena voastra facea ce a facut fata aceea, in plina strada in acel moment? Variantele le stiti, o bateati pana facea cucuie, o pupati, o felicitati, o injurati etc…spuneti-mi ce alegeati sa ii faceti darrrrrr sa fiti sinceri mai mincinosilor!!! Noapte buna!privire2

