Ca tot e frumos afara si soare si cald, in timp ce prietenul meu de betie, valecano ma cheama la roblogfest asta seara eu jenant il refuz pentru ca mereu imi programez altceva de facut cand nu trebuie si astfel ratez o ocazie de a vedea bloggerii pe viu. Vine primavara cica cu alaiul ei de flori sau nu, habar nu am dar important e ca si plictiseala e buna la ceva. Pentru ca stim cu totii ca la munca nu facem altceva decat sa pierdem 8 ore din zi stand si gandindu-ne la altceva, scarpinandu-ne in nas, urechi, stand cu picioarele desculte sau ce mai faceti voi, mie mi-a venit o idee tare si anume sa ma pun pe invatat spaniola, italiana, turca si ce mi-o mai veni in minte (in afara de franceza) de fapt sa mi le mai „ascut” putin ca eu m-am nascut cu ele in sange ( si nu stiam) dar mai uita omul odata cu trecerea timpului, sa mai imi ocup timpul care si asa este muuuult prea gol (cica). Ma gandeam ca poate ma mut undeva in Spania, Italia (slabe sanse), Turcia sau de ce nu Ungaria si trebuie sa fiu pregatit maxim. Astept sa vad ce alte ocazii se mai ivesc desi sunt slabe sanse, incerc sa gasesc dictionare si alte chestii din astea de citit cu toate ca realizezi ca nici cand eram in liceu si nici cand eram la facultate nu aveam atat silinta pentru….cartile astea. Sper sa nu fie vreo boala care nu se trateaza ci doar asa cum spun unii dintre voi….astenia de primavara. Bafta!etr_gif

