Vad ca incep sa scriu din ce in ce mai des pe blog si nu e bine, asta in conditiile in care am zis ca vreau sa ma las, sa scrie CLOSED pe blogul meu. Nu sunt genul de persoana care sa scrie pe blog pevesti triste, amintiri si alte lucruri cu toate ca unii zic ca ar fi bine sa mai scriu lucruri din astea, ma mai gandesc. Deocamdata vreau sa vorbesc despre ce zice si titlul acestui ratacit post si anume „regrete si bucurii”. Cu totii am regretat ceva daca nu inca mai regretam si tot noi ne-am bucurat si ne bucuram de anumite alegeri/lucruri. Nu stiu exact cu ce sa incept probabil ca poate nici nu prea vreau cine stie, dar trebuie sa scriu ceva chiar acum cand la tv joaca Liverpool cu Real 😐 Nu regret prea multe lucruri dar si alea putine imi pun pe fuga anumite ganduri. Regret ca nu m-am tinut de batut mingea poate ajungeam macar un Banel, regret ca nu mai sunt copil, regret anumiti prieteni, regret anumite persoane si anumite ocazii pe care le-am avut (acum nu le stiu dar stiu ca sunt). Daca stau bine sa ma gandesc sunt si nu prea multe regrete. Bucurii….aici e dificil, este criminal de greu, nici matematica nu mi-a dat atatea batai de cap in liceu….sunt multe bucurii de ce sa fiu rau si sa zic nu!? Probabil, de fapt sunt sigur ca se putea si mai bine atat la bucurii cat si la regrete dar sunt multumit per total. Deja am inceput sa palavragesc prea muult despre persoana mea si deja miliardele mele de vizitatori care imi dau sa mananc incep sa se tireze si nu e bine. Vreau sa devin un muritor de rand, un muritor de foame ca sa nu ma mai hraneasca blogging-ul si poate astfel voi trece de la 8 ore de munca la 12 cu 24 ca sa pot sa-mi iau ceva de-ale gurii si poate plec sa lucrez pe o plaja undeva in Spania, sa strang resturile de bani care ii lasa aia pe acolo ca la noi gasesti doar sticle de bere, rahati, hartii si prezervative deci nimic nici macar minim de folositor. Sa fiu o gazda buna va intreb pe voi ce regretati si ce bucurii aveti?regret1

