Leapsa a fost luata de la hime si o dau mai departe tuturor din blogroll…asa e obiceiul pe aici prin zona blogului meu🙂 Bafta!

Familie – asa cum vreau

Greşeli majore – nu prea multe, nu stiu acum exact

Hobby-uri -fotbal, f1, ping pong, plimbari cu bicicleta, pc-ul

Intimitate – e buna🙂

Jeans – la blugi nu alerg dupa firme ci dupa cum „cad”

Kitsch – nu e cazu’

Machiaj (produse preferate) – pas

Niciodata nu ai face/spune/purta… – nu as purta ceva ce nu-mi place (tricouri rock, imbracaminte naspa, adidasi colorati, blugi rupti, trening no name etc), nu as spune ca iubesc fara sa fie „true”.

Original – cat se poate Parfumul preferat – Davidoff, Fahrenheit si alte cateva…

Reguli – am cateva….

Shopping – Imi place si cand am bani si cand nu

Teatrul – Nu am mai fost de…..muuuuulti ani

Tentaţii – pas

Ţinuta preferată – sport

Vacanţa perfectă – pe o insula la soare, pe sezlong si cu cardul full

Ziua de naştere – 28 august