Mare stire mare, meciul Stelei a trecut pe plan secund ptr. cateva minute/ore/zile. Duminica la ora 13 in Mall Baneasa este „shou” vine Oncescu (ala de la pus pe Valahus cel voinic) sa-si incalzeasca brandu contra a 100 de….nu stiu cum sa-i numesc probabil unelte de antrenament?! Este vis, bineinteles ca eu nu pot sa lipsesc, ma voi duce macar sa trag o poza cu el iar daca ma nerveaza ma bag si io la joc si plec acasa si cu 1000 de euro si cu mana lu’ Oncescu la pachet. Am scris in titlu (inainte) pentru ca am de gand sa fac un post si dupa ce ma voi intoarce de la concurs. Imi imaginez deja o mare de oameni, 100 sunt doar aia care devin unelte de antrenament + aia care se mai plimba de nebuni + ca este duminica, pot spune chiar zi de shoping deci mall-ul plin……sunt optimist cand zic ca prind un loc in fata??? Ca sa fie meniul complet arunc si 100 euro pe masa sa pariez pe Oncescu ca doar e campion mondial si aia 100 de spartani vin probabil mai mult ca sa apara la teveu. Aaaaa era sa uit de Valahu’ ala care e o fiara plina de sunci si grasimi….doar atat, ma gandesc ca el vorbeste asa mult si se agita ca sa mai arda ceva grasimi dar cine stie. Gata eu plec, ma duc dupa acum sa prind un loc in fata asa ca o sa dorm la Mall in seara asta…..maine imi iau liber sa nu pierd locul.oncescu-contra-tuturor

