Deci, incepem cu deci. Doua subiecte „calde” am pentru astazi de dezbatut cu voi cei care imi ingrijiti blogu’ . Primul este despre noroc si anume norocul omului. Unii zic ca este vorba despre ingeri pazitori dar cu toate ca sunt credincios tind sa cred ca este vorba de noroc sau bineinteles cineva de acolo de sus te iubeste. Drept dovada sa acest VIDEO, care m-a facut sa ma pun in mintea mea in locul celui cu casca alba….bineinteles ca nu am reusit sa ma „teleportez” pentru ca mi se pare prea crud. Acum dat fiind faptul ca am dezbatut destul pe marginea subiectului noroc eu zic sa trecem la al doilea subiect care probabil s-a mai discutat in blogosfera. Este vorba despre inegalabilul, regele regilor, „cioaba”, presedintele presedintilor, cel mai ravnit om si anume….Madaliiiiiiiiiiin Voicuuuuuuuuuuu. Domnul „cioaba” zice ca Romania peste 20 de ani se va scrie cu 2 de RR. Acum stau si ma gandesc cum poate sa fie posibil asta…….Probabil ca in 20 de ani Romania va deveni inundata de rromi si de aia domnul Madalin se gandeste la posibilitatea asta. Pai daca si noi, un popor mandru, bun la toate si care face din rahat brici ajunge sa-si schimbe denumirea dupa unii care dorm prin corturi si au wc-ul in spatele palatului inseamna ca noi chiar nu mai avem nicio sansa de supravietuire atat intelectuala cat si fizica. In ultimii ani astia s-au inmultit precum ramele dupa ploaie, nu reusim sa-i oprim, unde te duci numai de ei dai si noi vrem sa fim o tara europeana. Eu totusi am ajuns la concluzia ca domnul Madalin nu prea le are cu viata si asta in proportie de cam 90% pentru ca este posibil 10% sa ajungem cum am zis mai sus. Probabil ca la batranete cand inca voi avea probabil in masina un cd cu Salam si va ajunge presedinte ne va pune pe toti sa ne schimbam numele cu ceva mai extravagant gen Peste, Guta, Minune (eu prefer Miracol) si lista poate continua dar nu asta este important neaparat ci faptul ca ma gandesc cu groaza ca trebuie sa cobor 1239584 de trepte din palatul care il voi avea ca sa ma duc in spatele curtii la wc ori la batranete cred ca voi „spala” scarile palatului pana ajung la wc. Sloganul „Romania te iubesc” nu mai este valabil de muuuuuuult timp iar eu unul asa mai sarit cum sunt inca ma gandesc ca exista minuni si Ceausescu se va intoarce ca sa faca ordine in trafic, in crima din ziua de azi si cel mai important sa introduca pedeapsa cu moartea pentru cei care o merita (si sunt multi) siiiii de ce nu, evident nu puteam sa uit ca ar prinde bine niste ajutor asa cum a mai avut Steaua in era lui (vezi subiectul ASTA sa-ti dai seama) iar dupa aceea sa plece si sa mai revina iar peste 3 ani tot pentru ordine. Acum astept criticile celor care ii sustineti pe Ilici, Base, Tzapu’ si altii dar nu uit sa precizez ca nu am absolut nici o treaba cu politica, sunt un fel de opus a tot ce stiu despre fotbal. Inca o data repet ca o sa ascult ce ma face sa ma simt bine lasand deoparte faptul ca urasc tiganii sau alte natii, daca muzica imi place atunci sa fie buna dispozitie! (ptr. aia de nu inteleg)

P.S. Multumesc celor care m-au sustinut cu blogul, mi-au demonstrat ca sunt si oameni care apreciaza glumele, subiectele bune, subiectele proaste, gandirea unuia si a altuia si sper sa ma contraziceti cand o sa gresesc, sa ma trageti de urechi, sa maturati cu mine pe jos pentru ca acel 1% din sanse m-a facut sa ma razgandesc si sa va plictisesc in continuare cu bloguletzul meu firav cu conditia sa nu mai veniti cu totii peste mine in casa si sa nu ma mai asaltati cu sms-uri si scrisori adresate presedintelui pentru faptul ca nu postez atat de des pe cat vreti 🙂 Numai bine si „sa ne citim bine”!untitled2

