Disperare, frica si nebunie cam astea sunt cuvintele care descriu urmatorul scenariu…”uimitor”. M-a uimit ieri seara unul pe nume Ion Istrate care a visat ca vine un cutremur 7,7 grade chiar de Paste. Cica de pe blvd Magheru, Arcul de Triumf, Stefan cel Mare, Colentina, Unirea si alte nush cate zone vor cadea multe blocuri, doar Intercontinentaul ramanand in picioare (si cartierul meu). Lumea speriata deja fuge pe strada, ce naiba??!! Cica mai are si o carte scoasa in care zice toate „visele” lui care cica se vor transforma in realitate. Pe dracu! Si eu am visat ca ma dadeam pe partie cu prietenul meu Scooby Doo, asta inseamna ca e adevarat??? Prietena mea viseaza ca se plimba elicopterul prin oras, e adevarat? Am zis ca facem si noi chestii interesante sa ajungem si noi la oteveu sa palavragim si noi…cacaturi. N-ai cu cine domne’, n-ai cu cine…. Eu fiind o persoana foarte credincioasa de fel, nu o sa-l mai cred pe Diaconescu decat atunci cand il va aduce pe Dumnezeu in apartamanet, pardon in studio si ne va zice cand murim pana atunci in afara de Naomi cand ii va creste parul si poate va fi tunsa iar nu ma mai atrage nimic. Aaaa voi astepta clipa (apropiata probabil) cand voi abandona blogul meu mic, cand nu o sa mai scriu si cand asta va deveni un subiect de…oteveu!glob

