Pentru prima data de cand am intrat in blogging, astazi am avut o „cearta” cu un anume „destept” (care se chinuie sa termine fac.) asa cum se crede. Nu dau numele lui pentru ca nu sunt atat de bun la suflet sa-i fac reclama si nu fac reclama prostiei. Bineinteles ca s-a atacat pentru ca mi-am spus parerea despre muzica rock (hard) de parca l-as fi insultat pe el facandu-l om cu caracter. NU am nimic cu oamenii care asculta rock, sunt printre ei si nebuni asa cum sunt si printre cei care asculta manele sau house ci doar mi-am spus parerea personala si anume ca nu imi place, motivul……il stie fara argumente prea multe ca nu e nevoie. Si-a luat-o repede sub centura chiar la el pe blog, chiar de la un rocker dar destept baiatul, dar el a inteles prost ca de obicei si a mers mai departe tinand-o pe a lui. Am o vorba….pe nesimtit incerci sa il educi dar la prost nu ai ce-i face ceea ce se potriveste perfect in cazul sau. Nici bine nu am intrat pe blogul lui ca deja mi-a sarit in ochi ce bine stie sa scrie prea bine ( Despre 2 bloguri Ok si doi blogeri de umplutura), se scrie bloggeri asta ca sa nu o iei pe aratura si nu cred ca m-ai cunoscut personal ca sa iti dai cu parerea dar tu oricum ma cunosti ca ti-am zis ca nu-mi place muzica rock si ai aflat ca sunt „varza”. Fiind mai curios de fire am vrut sa vad cum se caracterizeaza si surpriza nu a fost mare. Citind ce vrea sa realizeze mi-am dat seama instantaneu ca nu are nicio sansa decat numai daca are un noroc chior. Nu jignesc de fel, cum nici acum nu o fac, daca nu te iei de mine si fiind cazul de un adevarat mentor al prostiei nu am cum sa il jignesc. Nu era de ajuns dupa ce s-a facut de cacaO asa ca a zis „Tzop repede sa fac un post despre ce am zis io!” Si a inceput sa scrie ce-l duce….neuronul (1), sa ma faca bou si etc….stiam ca sunt sarpe dar in fine. Prietene sunt stelist, da, ma mandresc si fac pariu ca niciodata nu ai calcat pe un stadion sau ai fost doar ca sa mananci seminte si sa scuipi…nu sunt frustrat ca tine asta daca intelegi ce vreau sa zic. In fine, nu o dau in fotbal ca sigur le are cu fotbalul cum le are si cu gandirea. Deci…daca tot ai adus vorba despre „spune-mi ce prieteni ai ca sa-ti spun cine esti” probabil ca blogroll-ul meu te-a dezamagit dar prefer sa ramai dezamagit in continuare si sa-ti vezi de prietenii tai care cred/sper sa te lumineze iar eu raman cu ai mei. Pacat ca din ce in ce mai multa lume este precum asta care gandeste mult si prost, asta ne este viitorul, nu am nimic cu cei care asculta rock inca o data o spun dar sunt unii care nu fac diferente intre parerile despre persoane si parerile despre muzica el crezand ca daca asculti manele esti tigan, criminal etc. Stai linistit, nici eu nu sufar tiganii, chiar as vrea sa mai traiasca Antonescu dar asa cum sunt si rockeri si romani buni asa sunt si tigani buni dar tu vezi doar drept precum calu’ cu „ochelari”, asta ti-e mentalitatea. Iti multumesc inca o data pentru reclama cu toate ca nu aveam nevoie, nu caut trafic, sper ca daca citesti aici sa realizezi ca nu am avut nimic cu tine (pana acum) ci cu muzica din topic ( din pct. meu de vedere, al unui „manelist”), sunt curios daca ti-au ramas in cap doar cuvintele grele din text la adresa ta sau ai realizat si ceva bun….apropo, ti-a crescut traficul? Si ca un p.s. nu e frumos sa jignesti, cand spui ca „ala e un blogger mare” evident ironic, esti tu cumva un blogger super cunoscut si un as in blogging cu certificat? Esti un nimeni deocamdata si ironia nu te prinde deloc….

