Stand astazi in magazin fiind in pauza de masa, imi savuram delicioasa shaorma preparata cu maestrie de baietii de la Spring. Stand eu si mancand deodata printre zecile de oameni ce se plimbau in stanga si in dreapta trec 2 pustoaice. Erau genul ala…cum se zice….extravagant. Ochelari cat lupa lu’ bunicu’ la ochi, coafuri complicate ceva gen sudoku, zeci de bratari, lanturi, inele si cercei, prima data am crezut ca sunt 2 brazi de Craciun frumos impodobiti dar mi-am dat seama dupa ce anume erau. Dupa ele vin 2….copii. El intr-o camasa alba, pantaloni mulati, sireturile legate la maxim iar ea cu ochelari la ochi, o fusta peste genunchi si o camasa la fel de alba atarnandu-i pe sub geaca, mergeau sa-si caute un colt mai retras. Bineinteles ca nu puteau lipsi din peisaj si burtosii aia mici si negrii de respirau greu, cu ghiulu’ pe deget si crucea de aur peste camasa si nici cei care poarta curele D&G cu catarama peste camasa si cu blugii rupti in genunchi, m-am gandit ca probabil au cazut pe scari si li s-a stricat vestimentatia dar…nu! Acum va intreb, ce rost au sutele de bratari, cercei, lanturi si coafurile complicate? Ce rost au centurile D&G purtate peste camasa? Ce rost au crucile de aur cat pumnul purtate la gat, la vedere? Ce rost au astia care le poarta? Bineinteles ca probabil in amanunt nici eu nu stiu sa raspunda la intrebarea asta. Voua va plac coafurile complicate cand mergeti doar sa va plimbati? Va place sa purtati zeci de „zale” pe la gat, maini sau chiar picioare si urechi? Voi sunteti niste persoane mai simple, mai sportive sau extravagante? Sau probabil stiti sa le alegeti pe fiecare atunci cand este momentul? Eu sincer sunt fericit pentru ca o sa imi cumpar bicicleta si voi reinvia momentele din copilarie, ma voi duce sa ma plimb cu „bicla” prin parc sau de ce nu sa vin cu ea la servici cand da caldura.

Tot in postul asta vreau sa va informez ca m-am gandit sa renunt la bloguletzul meu, motivele sunt destule, nu are rost sa le enumar aici (nu este vb de astenia de primavara), probabil ca saptamana asta voi mai posta 1 subiect in care sa va zic „au revoir” si sa va multumesc ca v-ati pierdut minute pretioase din viata citind aberatiile mele iar raspunsul final o sa vina…curand. Doamne ajuta!writing-233331

