Am stat, am stat, am stat si am stat sa ma gandesc la un titlu….nimic, nimic nu-mi venea in minte si am lasat-o asa. Stateam si ma gandeam la cititorii mei fideli care saracii m-au asteptat un weekend intreg doar ca sa mai citeasca si ei ceva prost sau bun si am tinut mortis sa le fac pe plac dar chiar si asa, cat de mult m-am straduit….cand este sa nu ai noroc…nu ai! Peste titlu am trecut cu putin „noroc” dar la continut nu mai puteam da pas. Saptamana s-a dus, fetele au primit pupici, martisoare si multe urari de la multi ani astfel fiind multumite dar nu si uitand ca urmeaza….8 martie. Lumea disperata fugea sa prinda ultimul martisor si ultima floare, unii au disparut pe la munte, altii pe la mare (eu) bineinteles venind inapoi bronzati, arsi de soare mai ceva ca in toiul verii si ca si cum nu era de ajuns TOT bucurestiul a dat navala in Herastrau. Din tot bucurestiul ala faceam si eu parte, a fost o relaxare care mi-a adus aminte de tinerete, de vremurile cand frecam menta si probabil ca vor mai exista astfel de momente. La Oteveu Diaconescu s-a gandit sa faca pe Mircea Radu si a adus toti cocalari si printesele in studio pe la ora 1 noaptea pentru gasirea jumatatii cocalarizata deci cum nu era Naomi m-a lovit brusc somnul. Nu pot uita ca weekendul a inceput cu nervi maximi privind primul meci al Stelei, de fapt primul circ si s-a terminat tot cu nervi bineinteles pentru ca dinamo a batut. Dupa ce am facut radiografia weekendului si a primei etape, astept cu nerabdare sa vad cum ii creste parul lui Naomi devenind din nou bomba sexy si ce alte stiri speciale mai apar saptamana asta asteptand sa vina weekendul sa o iau de la capat cu…..aceleasi nimicuri marunte.55054329noinspiration