O alta zi obisnuita ca sa zic asa se scurge dar este o zi speciala. Este ziua 0 (ca asa vreau eu)! Merg spre servici, ma opresc la semaforul ce-mi arata culoarea rosie. Stau, stau si stau. Langa mine tramvaiul trecuse de statie cam 5 m. Un batranel cam (80 de ani), cu o sacosa in mana, barba si sprancene albe si dese, cu un sacou vechi dar foarte curat si pantofi ingrijiti, cu pielea incretzita de frig se roaga de „scursura” care manevra cu mandrie tramvaiul: „Deschide-mi domne’ si mie te rog frumos usa ca’s batran si nu am putut sa alerg”, ala de „sus” intinde mana si ii face semn sa dispara. „Hai domnule te rog eu ca doar suntem oameni”! Scursura enervata deschide usa de la cabina lui si incepe sa scoata „versurile” din el: ” Marsh ma de aici nu auzi? Da-i drumu’ in statie si asteapta urmatorul tramvai!”…..Fiind in dreptul usii lui, deschid geamu’ si ii zic: „Lasa-l ma si pe el sa urce ca nu-ti cad degetele daca apesi un buton sa-i deschizi usa”, el catre mine: „Tu ce vrei?”…..eu: „Vreau sa-ti zic ca esti un nesimtit la fel ca ceilalti 80% din tzaranii acestei tari si ca o sa ajungi la varsta lui si tu si sper ca ala de care te vei ruga tu sa-ti deschida, nu numai sa nu o faca dar sa-ti dea si un scuipat intre ochi”. Bineinteles ca dobitocul se uita mirat la mine, parca nu stia ce am vrut sa zic si inchide usa, se aseaza pe scaunul lui infect si pleaca. Am jurat ca la volan o sa fiu calm, o sa incerc sa numar oi cand am nervi doar ca acum nu era vorba de trafic ci pur si simplu de mila, respect. Lucrand intr-un mediu in care parsivitatea este cuvantul de lege, ascultand prietenul meu de petrece si tristete, Guta, constat ca incet incet imi dispar ideile si inspiratia mea schioapa dar pentru voi, miliardele de cetateni din Romania si pana la triburile din insula Borneo care ma cititi cu drag :)) promit ca o sa gasesc ceva care sa va mai rapeasca 2 minute din viata voastra atat de pretioasa. Pa!respedt

