M-am intors, mi-am facut un obicei prost, care nu este playable si anume de a scrie in fiecare zi cate ceva dar si unul bun si anume ca in week uit de blog. In fine, stand la munca si fiind plictisit mi-am facut un bilet de pariuri cu castig de 35821 RON (macar sa-i iau) si ascultam la radio Blaxy Girls (impresariate de faimosu’ Costi) si subit m-au luat niste ganduri. Bineinteles nu puteam sa nu ma gandesc la startul returului, la cum va bate Steaua in 14 meciuri si va castiga campionatul la pas, mi-au trecut prin minte gandurile verii, soare, plaja, relaxare si alte lucruri de „vara”, nu am putut uita ca v-am promis ca va iau in Jamaica sau pe insula aia pustie si alte lucruri dar totul s-a ruinat cand mi-am dat seama ca este abia miercuri. Bineinteles ca m-am gandit si la ce am vazut dimineata, langa statia de tramvai, cativa „rromis” care erau cu martisoarele aruncate pe o masa de picnic si m-am gandit la ce am zis pe undeva pe aici pe blog sau pe blogu’ lui hime si anume ca poti sa dai in loc de martisor un pupic si o imbratisare iubitei si poate reprezinta mai mult, bineinteles ca zic eu asa dar „martisorul” tot va fi acolo. Bine…acum strang si ei ceva banuti din afacerea asta cu „chestii” cu fundita pana pe 8 martie iar pe urma trec la munca obisnuita de ciordeles din buzunare, masini etc. (unii). Acum in final pentru ca v-ati rapit din minutele voastre ca sa cititi gandurile mele de moment am sa aleg si o poza dar nu prea stiu ce, sper sa aleg ceva…..ceva….o poza si atat.fetchuid.gif

SA NU MAI FII TRIST…VINE SI WEEKEND-UL

