Pentru ca hime este nerabatoare si pentru ca miliardele mele de cititori mi-au inrosit telefonul cu mesaje „Mai scrie te rugaaaaam!” iar la usa mea este coada, toti asteptand un subiect nou, nu puteam sa-i dezamagaesc. M-am gandit sa rasfoiesc putin blogul meu, sa vad ce subiecte am scris pana acum, ce a parut mai interesant si ce pareri am strans.
Am inceput primul meu subiect pe blog, unul de care acum imi este sila (nu ca atunci nu mi-ar fi fost) si anume cazul „Din ce traim”, cu o poza mare si urata cu…Magda. Trecem peste episodul asta si ajung la subiecte precum „Criza financiara”, „Obama” si bineinteles fotbal. Nu putea sa lipseasca „reclama” la gropile tarii in care traim, o mica poveste despre viitor, case si chirii si mai ales LUCRURI PERSONALE. Cand mi-am facut acest blogulet m-am gandit sa imi pierd timpul, sa vad cum gandesc si alti oameni mai mici sau mai mari si incet, incet a devenit o mica pasiune. Fiecare are talent mai mult sau mai putin la scris dar in fond in fiecare zace cate un Eminescu mai mic sau mai mare. Am strans pareri care imi dadeau dreptate dar si care ma contraziceau, de aia este blog, de aia exista democratie si chiar ma bucur. Ma bucur ca unele subiecte au devenit „chat” dar si cele pe care nu s-a comentat deloc mi-au dat de gandit. Nu vreau sa fac bani din blog si nici nu o sa fac vreodata, probabil ca este mult spus vreodata pentru ca nu stiu cat de mult va rezista blogul, cat timp voi mai scrie pe el iar pentru cei care ma acuza „Domne’ tu ai numai subiecte de sex, scandal, crime etc” , NU este adevarat si exista 2 variante: ori intelegi ca lucrul ala pe care multi il cauta si anume traficul, se poate castiga si prin alte metode nu doar sex si alte porcarii iar eu NU urmaresc traficul, pur si simplu cum am zis si in „Primele cuvinte” scriu exact ce simt ca trebuie sa scriu si mai ales, CE VREAU, ori daca nu iti place este foarte simplu, NU ma mai citesti si astfel te linistesti. Ca fapt divers, oriunde in tara asta care a ajuns vai de ea, audientele provin numai din cacaturi de scandaluri ieftine, tarfe, crime, violuri etc dar asta nu inseamna ca profitam noi cei „ocoliti” de ele dupa urma lor dar le putem comenta. Mie imi place in general sa vorbesc despre viata, despre lucruri si ganduri personale si normal si de unele stiri pe care cred ca ne putem contrazice parerile sau chiar sa fim de acord.
Am ajuns si la momentul in care trebuie sa le multumesc celor din blogroll (Alex`andra, alyx, Andrei, buddhalova, cgc, Costelino, DEDDAR, Delia cr3a7za, descopera100, Grapefruits, Hime, Isamiy, Nico, nikcoole, Oana, Oltenasul, polly, Raducea, TiBi, vaduvaneagra) si bineinteles si celorlalti care au intrat pe blogul meu chiar daca le-a placut sau nu, pentru faptul ca m-au citit, am comentat impreuna si pentru ca au demonstrat ca mai exista si oameni de caracter, respect si incredere, cu toate ca pe unii nu i-am cunoscut personal, de multe ori ai mai multa incredere intr-un strain decat in cel mai bun prieten. NU ii pot uita pe cei care fac spam ( neaprobat🙂 ) si le mai spun inca o data ca doar dobitocii fac spam iar aici nu este mirc.
In final va doresc un traditional romanesc „Sa fiti sanatosi”, sa nu uitati de unde plecati si sa palavragim cat mai mult pe bloguletzele noastre. Numai bine prieteni!mainphoto_learn