Stateam acum la munca si din vorba in vorba cu colegii mei de „suferinta” am ajuns la un subiect ceva de genul: Daca cineva iti zice ca-ti spune viitorul, adevarat, ai vrea sa stii ce ce se va intampla cu tine? Ei bine TOTI au spus un categoric NU. Normal, si eu am zis tot nu dar am remarcat acea teama de a sti ce se va intampla cu tine, te gandeai doar la ce ti se va spune de RAU. Nu dau 2 bani pe ghicitorile tziganci, dar cred in deschisul cartii cu toate ca pe undeva am citit ca biserica nu este de acord cu metoda asta dar chiar ei o ofera. Cum ar fi sa afli ca poate o sa mori peste 2 ani sau ca o sa castigi multi bani la un concurs? Eu unul prefer sa mor cand mi-o suna ceasu’, fara sa stiu dinainte, macar sa traiesc cat mai am de trait in liniste, fara alte griji pe cap :). Voi ce ziceti, vreti sau nu sa stiti cand…..suna ceasu’?ev_antologhionramnic1737

