Azi este vineri deci intru oficial in concediul de weekend si m-am gandit sa mai palavragesc putin, sa mai comentez aceleasi bazaconii porcarioase din ciclul „porcarii de cercetatori” unde ne explica ei noua la ce se gandeste barbatul cand face sex😐 CICA „eu ma gandesc sa termin mai repede ca pierd repriza a doua” – este o idee cretina, oricum Steaua pierde mereu in rep. II-a; „oare se supara daca ii cer sa aprinda lumina”? – s-o ia dracu de lumina; cea mai cretina si imbecila intrebare, chiar daca sunt cel mai infocat dintre infocatii suporteri ai stelei suna asa „nu mai tin minte cine a da al doilea gol al Stelei in finala din ’86”!!!! – NU, in momentul ala eu ma gandesc pe unde mai joaca Mitrita, Pompiliu Stoica, Duro, Lita etc…😐 ; o alta intrebare la care nu stiu cati din barbati se mai gandesc este „oare mai exista femeie care nu face sex oral”??? – aici zic PAS ; ce bunaciune de colega de servici are nevastamea – Nu am nevasta deocamdata. Am preferat sa fac un mic rezumat pentru ca postul ar fi trebuit sa arate altfel dar sunt la servici si deja evoluez sub stressssss deci ma voi revansa data viitoare, PROMIT! Pana atunci va las sa va „simteti” bine cu sau fara cercetatori (cine pune ciocu’ la ei) si astept cu nerabdare sa dispara, TOTI!lab