Nu stiu cu ce sa incep, nu am idei (din nou), fotbalul nu mai intereseaza nici macar pe aia care baga bani, suntem in luna Februarie inca si asteptam vara cu toate ca in momentul asta afara ninge, asteptati sa va duceti in concediu/vacanta prin nu stiu ce tari, dupa care bineinteles asteptati Craciunul, de fapt asta faceti tot anul dar sa nu ajungem prea departe atat de devreme. Am incercat sa gasesc ceva interesant pe la tv aseara, ceva la care sa-mi clatesc ochii dar bineinteles nu am gasit nimic nou…ba da, am vazut ca tocmai a mai aparut inca un fratior al celor de la TVR si anume TVR3 care la fel ca si tvr1 si tvr2 este „mort”. Lucian mi-a recomandat Zone Reality, emisiune dupa 00:00 cu fantome, spirite si alte chestii care sa-mi bulverseze somnul dar bineinteles nu am rezistat sa ma uit fiind cu gandul la dentistul care ma va tortura astazi pentru prima oara in viata mea! :-s Ce-i drept am hotarat ca televizorul cu aceleasi stiri cu crime si criminali neprinsi alaturi de „matrimonialele” lui Diaconescu este muuuuuuult mai neinsemnat decat un joc de Football Manager, macar acolo castig trofee si laude 😀 (virtual) dar tot castig ceva. Sa nu par atat de egoist cum ma cred unii, acum cand colega mea descaltzata isi sufla de zor nasu’ intr-o batista folosita de inca 10 ori crescandu-mi dorinta de a o linsa, va las sa va imprastiati pe aici planurile pentru vara asta macar sa vedem ce face fiecare si poate ne intalnim cu totii sa mergem la oteveu sa ni se faca o emisiune a noastra, a microbloggerilor.011003_bld_building_plans

