Astazi m-am hotarat definitiv si irevocabil sa nu mai ascult radio sau cel putin radio zu in viata mea, cat o sa mai fiu in viata. Da, acelasi personaj (radioul) dar subiect diferit. Pana si eu m-am plictisit sa scriu despre rahatul asta. Chiar imi erau simpatici Buzdugan si cu Morar dar deja imi provoaca greata de cand sunt la Zu asta. Tot la acelasi concurs de rahat (Arogantza) unde dau ei bani, s-au hotarat sa gaseasca un subiect SENZATIONAL…manelele. Fraierul l-au gasit repede, a cumparat de 200 RON cd-uri cu manele si l-au pus sa le sparga pe strada….SMART! Sunt tare curios ce mortii lor asculta tzaranii astia caterioncosi cand se duc la o petrecere, Beethoven sau Richard Wagner? NU, clar! Cred ca cel mai bine v-ar sta deghizati in Stan si Bran, va las pe voi sa va ganditi de ce si sunt sigur ca audienta va creste mai ceva ca la Diaconescu cand o are pe Magda in emisiune si v-am comparat cu astia pentru ca sunteti cam de aceeasi talie jenanta si mizerabila. Urasc tiganii, da sunt xenofob, nu o sa-i sufar niciodata dar de aici pana la asculta manele, sa te simti bine la un bairam sau chiar atunci cand vrea muschiu’ tau in masina este cale lunga. Nu are rost sa stau sa insir tot ce nu-mi place mie pentru ca atunci ar trebui sa dispara muuuuuulte lucruri 😐 (de parca sunt Dumnezeu). Voi sunteti ca terminatii aia care zic NU dar pe la spate ziceti DA, de aia aveti manele prin calculatorul de la sediu’. Fiecare are gusturile lui si nimeni nu trebuie sa fie de acord cu nimeni, de aceea nici nu se discuta gusturile dar de aici pana la a face caterinca din asta in fata unui popor deja faci pasul de la prostie la nulitate. V-as pune eu sa va umiliti pentru niste bani dar sa faceti ce zic EU. Asa sunt eu mai ironic si pentru ca tot am avut subiectul asta am vrut sa fiu si Arogant cu aroganta voastra.untitlede1

