Nu m-am luat dupa melodia lui Puya pur si simplu este o fapta reala. Sambata ma duceam la Carrefour sa mananc ceva si cum stateam la semafor un om mai batranel, pe trotuar, cu un ghiozdan de pe vremea razboiului, cu un bidon si un sandwich in mana mergea saracu’ de unul singur. La un moment dat vin 3 caini si se dau pe langa el sa le dea si lor o bucatica de sandwich. Atunci am vazut ce suflet are acel om al nimanui, un om care poate a pierdut totul din cauza legilor si a ajuns pe strada, cand a rupt din sandwichul lui si a impartit cu acei catzei bucatica lui de mancare. A venit printre masini sa ceara un ban. Langa mine intr-un Chrysler c300, o pitzipoanca cu ochelarii cat lupa lui bunicu’ iar el era un macho, cu ceasul cat busola si plini de aere. Bineinteles ca nici macar nu s-au uitat la el dar se uitau la mine cand i-am dat un ban de parca l-as fi omorat. M-au scarbit, mi-a fost sila si cu sila m-am uitat la ei. Pe mine cred ca m-a afectat mai mult criza decat pe el dar ce conteaza asta. De fiecare data asa se intampla, cei care au, au doar pentru ei, da stiu, uita de unde pleaca. Oameni de rahat, m-am obisnuit, si chiar vreau sa ajunga astia care au in halul in care sunt multi din cei care sunt ai nimanui. Ganditi-va putzin si la cei care au avut dar care acum nu mai au…aaaaaaaaa2810119

