Chiar asa, ce pot sa mai scriu? E vineri deci clar nici nu incape vorba de ceva nou, aceleasi mizerii, circ, bataie, prostitutie, crime, la radio sunt prezentate sute de accidente, doar asta se gaseste in presa noastra. Nici macar ziarele de sport nu mai sunt de sport, pana si acolo au ajuns toate prostiile astea deci nu mai am ce sa citesc. Vazusem ieri la stiri o filmare cu o romanca din Italia care era fortata sa se prostitueze, i s-a pus cutitul la gat de 3 ratati ordinari, chiar m-a impresionat filmul si cred ca singura solutie sa starpim porcariile astea este sa fie pedepsiti la sange toti care le fac. Am ajuns la concluzia ca era muuult mai bine inainte de ’89 cand nimeni nu sufla dar cum toata lumea a vrut „libertate” cred ca meritam sa suferim consecintele, deci acum aveti libertate chiar prea multa. Nu stiu cate lucruri au fost in stare  sa construiasca obositii care ne-au condus pana acum pe cand pe vreama lui Ceausescu s-au facut de 1000 de ori mai multe de cat acum. NU ma pricep la politica, o urasc dar am dreptul sa imi spun parerea. Ca sa o dau in diverse de tot, am auzit ca femeile cu varsta peste 40 ani fac mai mult sex, da stiu, am trecut de la politica la sondaje dar chiar mi s-a parut „interesant”. Deci ca sa fiti satisfacute total si sa faceti cat mai mult sex trebuie sa asteptati frumoasa varsta de 40 ani :)) Pentru prima oara pot spune ca m-a afectat din plin si pe mine criza financiara, propun o petitie in care sa cerem sa primim totul gratis, fara sa platim si sa se scurteze programul de lucru full time la 4 ore iar cel part-time la 2 ore dar lefurile sa se tripleze. Nu in ultimul rand imi doresc sa revina Ceausescu in fruntea tarii, sa castige Steaua pe „furaciuni” toate campionatele 50 de ani de acum si NU, NU sunt comunist (inca)!! Weekend placut! pa!ziare

