Mergand sa-mi iau 2 covrigi sa-mi mai potolesc foamea nebuna pe care o am, in fata mea am zarit 2 fete, eleve, nimic anormal. Una era imbracata intr-un trening Adidas (chiar dragut) si cealalta in blugi si cu o geaca neagra (stralucitoare, nu erau tziganci). Si ele tot dupa covrigi mergeau, probabil ca nu au mai ajuns la primele ore de scoala pentru ca deja este 10. Ajungand inaintea mea la covrigi, stand la coada (chiar era coada) incep sa poarte o discutie foarte penibila. „Auzi fata, ce prost e Ionut ala el crede ca io il iubesc da stau cu el doar ca ma scoate in oras si ca ma duce cu masina acasa sa nu inghet, are noroc (tot el!) ca e mai mare ca altfel daca era mai mic ca mine (ea are vreo 17-18 ani) nici nu ma uitam la el”. Cealalta raspunde „Haide fata nu stii ca baietii este (da, „este”) mai asa ei…al meu ma enerveaza ca vrea sa stam mereu singuri asa, intelegi tu vrea….(e nimfoman al dracu’)”. „Lasa fata ca mergem in „Belagio” si ne distram sa uitam de necazuri”. Daca te uitai la ele, fara sa vorbeasca chiar credeai ca sunt niste fete finute si destepte dar aparentele tradeaza. Trecand peste greselile gramaticale facute de elevele fitzoase am stat tot drumul si m-am gandit de unde aveau fetitele alea bani de Belagio?? Probabil de la prostu’ care era pe post de sofer sau de pe la coltzul strazii, bineinteles nu sunt exclusi nici parintii. Deci regula este ca daca duci fata acasa cu masina si o scoti in oras inseamna ca esti sofer, prost si obligatoriu trebuie sa fii mai mare ca ele ca altfel iti iei adio de la premiul de prost. Acum trebuie sa mananc covrigii (care este) ca se racesc!2girls

