Toata lumea vorbea de reducerile de la Mall Baneasa care tin pana la ora 00:00 asa ca fiind de fel mai curios mi-am luat prietena de mana si am zis sa dau o raita sa mai cheltuiesc/cheltuiasca niste bani ca si asa sunt putini. Primul lucru pe care l-am remarcat cand am ajuns la Mall a fost bineinteles o parcare „a la lene” a unui dobitoc/dobitoaca si mi-am zis ca poate fi o poza ideala pentru blog. In fine ajung sa intru si in Mall unde deja de la intrare mi-a gaurit timpanele un tip disperat care statea la etajul superior si vorbea intr-un microfon, fara a intelege cineva ce zice. Ma indrept sa intru in magazine unde spre uimirea mea coada de la casa se intindea pe jumatate de magazin si am zis ca aici chiar sunt preturi mici ceea ce m-am inselat amarnic. Erau si magazine unde nu intra nici macar aerul ce sa mai vorbesc de cumparatori dar si magazine complet sufocate asta si pentru ca romanul cheltuie bani chiar si atunci cand nu are. Afisele MARI cu reduceri de 70% nu lipseau de pe nici o vitrina cu toate ca inauntru nu se simteau reducerile si nu am inteles de ce toata lumea se inghesuia sa cumpere o bluzita simpla cu 2 bretele la pretul de 100 ron 😐 Pe holuri pitzipoancele cu cercei de aur cat bratara de la mana isi faceau poze pentru hi5, baietii angajati pentru o seara te invitau sa servesti energizante Burn pe GRATIS deci coada era la ea acasa. Deja ma trecea transpiratia din cauza aglomeratiei si a caldurii iar prietena ma tragea dupa ea ca pe un soricar mic si nevinovat dar pana la urma ne-am hotarat sa ne tratam „disperarea” pentru cumparaturi la Kfc. La iesirea din Mall acelasi disperat de viata tzipa in acelasi microfon satul si el parca de acel tip iar pe langa el au mai aparut 2 „fete vesele” care dansau pe niste masute aruncate pe acolo in timp ce barbatii „macho” stateau si se holbau la ele. Am avut un sentiment ca nu va fi nimic deosebit cu reducerile alea si chiar asa a fost, cei mai castigati fiind fara indoiala cei care au savurat un Burn pe gratis. Fericiti sunt cei ce au stat acasa! Pa.pozabaneasa

