Dupa ce am dormit fara „excursii” (in atentia celor interesati 😉 ) m-am gandit sa citesc mizerabila presa de la noi si asta din cauza plictiselii provocate de servici. Speranta de a citii ceva interesant mi-a fost spulberata de la primul subiect pe care mi s-au lipit ochii. Titlul subiectului este unul de cosmar, horror, sf, ucigator de neimaginat si suna cam asa „Luceafarul Huilei vrea sa fie presedinte”! Prieteni, imi puteti explica voi cum este posibil ca un nenorocit care a batut cu bestialitate atatia oameni in revolutia din ’89 si care a luat parte la acel macel sa vina dupa ce a „vizitat” inchisorile timp de 8 ani sa ne zica noua care si asa suntem vai de noi ca vrea sa ne conduca. Pai mai bine il aleg pe Becali, macar asta nu a omorat pe nimeni…inca. Bai nesimtitule de „rege al revolutiei”, tu crezi ca te va vota cineva in afara de amaratii aia ai tai din mine care te cred un zeu ptr ei? Tu crezi ca oamenii ai caror copii au murit in ’89 vor pune stampila pe fata ta de puscarias? Pai tu trebuia sa fii la Auschwitz, printre cei 10% din cei care nu au fost evrei in perioada Holocaustului nu sa vii cu pretentii sa conduci tara, sa-ti aduci colegii de „breasla” aici in capitala sa faci „ordine” iar. Probabil ca daca ai arde pe un jug in piata revolutiei, lumea ar fi mai multumita decat daca li s-ar tripla leafa amarata. Se zice ca traiesti cu vise si mori cu speranta, noi romanii nu ne abatem de la zicala…mereu am murit cu speranta si atat.

bataie_mineri_89eroii_nu_mor_niciodata

