Pentru buddhalova, Alex`andra, isamiy, DEDDAR si hime care vroiau sa-i iau in Jamaica, Filipine si Thailanda ii anunt cu regret ca aseara am trait un cosmar, probabil ca de la buddhalova se trage caruia ii multumesc ca mi-a dat „horror-ul” cu arme, sarituri de pe blocuri si crime mai ceva ca in Left4Dead deci mai aveti de asteptat pana a va chema si pe voi in insulele exotice 😐 Trezit transpirat dupa „excursia” de aseara pofta mea cea mare la prima ora a fost sa ascult o….manea. Da, asta este adevarul probabil pentru a uita de cosmar si pentru a trece in lumea lui Adi Minune….. Pentru ca stiu ca nu va intereseaza, m-am gandit sa scriu despre niste lucruri care nu-mi plac si nu inteleg de ce nu-mi plac. Astazi stand la semafor, la o coada mai ceva ca cea de la aruncarile de cotlet de la Brasov am vazut o masina care se chinuia sa intre intr-un loc de parcare liber si mare cat un bazin de strand. Dupa 5 minute de manevre a intrat, stramb si lovind masina celui din fata, soferul fiind total nepasator cand a vazut „zgarietura” bineinteles mai ingrijorat de faptul ca nu-i statea parul bine fiind o femeie. Deci, NU inteleg ce cauta in trafic cei care sunt certati cu masina (barbati si femei in special), cei care nu au simtul orientarii, cele care se sperie cand se pune rosu’ si calca frana pana la podea si cei/cele ale caror masini nu sunt „dotate” cu semnal. NU vreau sa inteleg de ce aia de 12-14 ani se cred Nutu sau Sile Camataru doar pentru ca tin o tigara in mana. NU inteleg prin ce se transmite prostia la oameni si de ce se transmite atat de repede, NU inteleg de ce trebuie sa-mi pierd 8 ore din viata in fiecare zi la munca, NU vreau sa inteleg de ce trebuie sa calc pedala de acceleratie pana la podea cand sunt primul la semafor, NU inteleg de ce trebuie sa mintim, NU inteleg expresia „barbatii este porci” si expresia „asa sunt femeile” si in cele din urma marele meu of, NU inteleg de ce nu se desfiinteaza odata dinamo si rapid 😐 Probabil ca v-am plictisit deja cu atatea „NU-uri”, asa e de cele mai multe ori la mine pe bloguletz dar va rog fortat si obligat sa comentati cu placere prieteni.no-no-no-no

