Venind de la munca dupa o zi plictisitoare, drumul spre casa a fost liber, foarte liber, mai liber ca niciodata practic eram singur pe strada, mergand cu viteza melcului, 60km/h am ajuns in fata blocului unde erau toti prietenii mei. Ma dau jos din masina mirat bineinteles, la care unu’ vine si imi zice du-te repede sus ca ai castigaaat! Eu nestiind ce se intampla urc scarile si ajung in casa unde spre surprinderea mea in sufragerie ma astepta un barbat pe la vreo 35 de ani, la costum cu o foicica in mana. Facem cunostinta, nu mai tin minte cum il chema si imi zice: „Felicitari, ati castigat o excursie in pentru o perioada nelimitata in Insulele Bahamas + bani de cheltuiala pentru cat timp hotarati sa stati acolo si bineinteles cazarea la un hotel de 7 stele”!!! Mi-a cazut telefonul din mana, am ramas precum maimuta cand vede banana. Nu stiu cand, cum si cat de repede am ajuns in Bahamas, pe o plaja imensa, pe un sezlong, langa un teren de fotbal si cu o chitanta de bancomat cu banii disponibili, o suma cu 8 zerouri. Ma ridic si ma duc sa ma arunc in mare, nici bine nu ajung sa ating apa ca suna alarma de la ceas…8:15!!!! M-am trezit cu zambetul pe buze dar dupa 2 secunde mi-a pierit pentru ca mi-am dat seama ca „vacanta” mea a luat sfarsit si trebuie sa ma duc din nou la munca. In timp ce ma imbracam ma tot rugam sa mai am vise ca asta, in fiecare noapte, macar in vis sa ajung sa traiesc o viata in Bahamas cu un cont format din 8 zerouri….si inca o cifra normal, pe care sa-l cheltuiesc pe Pomelo si pe multe nuci de cocos 😐 Acum va rog sa ma scuzati dar trebuie sa ma gandesc ce voi face data viitoare cand voi fi din nou in Bahamas (sper că la noapte), pentru ca si visele devin realitate….candva.beach-chair

