Astazi fiind duminica am zis ca trebuie sa ies undeva sa ma relaxez si cum alt loc mai ideal pentru relaxare nu am gasit, am hotarat sa merg la Ikea, da un loc senzational pentru relaxare… Tot am auzit pe la tv ca se vor face locuri de parcare, sa aiba oamenii unde sa-si lase limuzinele. Stateam si ma gandeam ca indiferent de cate locuri de parcare s-ar face niciodata nu vor fi indeajuns de multe pentru a rezolva nemultumirile suferilor. Dupa ce m-am plimbat 10 min sa gasesc un loc de parcare mai sa-mi sara inima de bucurie cand am vazut o gaoace intre 2 masini dar cand m-am apropiat ce sa vezi, imbecilul din imaginea de jos s-a gandit sa ne arate cum se face o parcare. Nu m-am putut abtine sa nu fac o poza unei parcari „ca la carte”. Bineinteles nu era singurul care a reusit asa o parcare, ocupand 2 locuri cu un singur junghi de rabla si m-am hotarat sa ma duc sa-mi las masina la Carrefour pentru ca deja imi ploua in gura dupa inghetata amarata de 1 leu . poza1001

P.S. Cand parcati mai si ganditi….

