Trecand printr-o perioada in care lipsa acuta a ideilor ma poseda, nu stiam cu ce sa-mi mai umplu blogul asta care si asa exista degeaba si mi-am adus aminte de ceva penibil ce am auzit la radio azi. Am avut o idee buna, prima pe ziua de astazi si cred ca ultima, de a asculta radio. Acolo la radio, 2 martzafoi daia care ne trezesc dimineata cu tot felul de concursuri, farse si alte abureli s-au gandit ca ar fi foarte bine daca ar face un concurs. Booooonnn, pana aici nimic anormal dar cand ne-au dezvaluit regulile concursului mai sa-mi fac cruce. Cica ei baga o manea si daca cat timp dureaza maneaua aia nu primesc 1274 de sms-uri o mai baga  o data si inca o data pana cand strang 1274 de sms-uri. Pai si care este faza? De ce le-as da eu din creditul meu mai mare sau mai mic de pe telefon cand foarte frumos pot sa schimb postul, sa inchid radioul sau sa trec pe cd-ul meu cel drag. Bineinteles ca pana la urma au primit in 3 minute si 20 secunde 1274 de sms-uri (va dati cati dobitoci au trimis asta daca chiar au primit cum au zis). Sa inteleg ca din atata dragoste pentru postul respectiv toti au zis „eu trimit sms-uri de 6 euro doar sa schimbe melodia ca mie mi-e lene sa schimb postu’ „. Pana la urma nu am auzit decat zicand ca au primit un singur sms in care li se cerea sa nu opreasaca melodia, adica doar un singur manelist a trimis un sms cand era si el in al 9-lea cer. In final a plouat cu multumiri din partea celor doi care nu puteau efectiv sa schimbe melodia pana cand nu ne aratau cata lume ii iubeste si mai grav pana cand ne-au aratat cati dobitoci au telefoane mobile degeaba. Ca sa fiu rautacios, voi incuraja astfel de concursuri, yeeee haide dati sms-uri multe ca doar suntem o tara de dobitoci si nu vreau sa ne schimbam!!! Accept orice critici daca te afli printre cei care au dat sms deoarece ideile mele au migrat in tarile calde unde probabil se odihnesc pe o plaja prin Samui sau Phuket in timp ce eu ascult radio si muncesc.sendsms

