Nu m-am putut abtine sa nu scriu despre acest subiect si va zic si de ce. Am scris pentru ca asta care conduce masina pe contrasens pe AUTOSTRADA, parerea mea ca este cel mai prost inconstient. Daca pe zdruncinatii aia de pe DN1 sa zicem ca i-am „inteles” ca era coada si aglomeratie si etc pe asta cum sa-l intelegem???? Adica cum dracu sa ajungi ma sa mergi pe o AUTOSTRADA pe contrasens?? Daca am fi zis domne’ sunt doar marcaje prin banda dubla continua intelegeam ca a putea sa treaca peste ele dar cand ai acele palete de delimitare a sensurilor cum poti trece prietene pe contrasens? Bineinteles el a ajuns acolo inca de la intrare dar daca din vreo mare minune citeste pe aici l-as ruga sa-mi dea explicatia pentru care a hotarat sa mearga pe contrasens. Sper doar sa nu ma trezesc cu alti „fani” de-ai lui in fata mea cand voi ajunge pe autostrada soarelui.

