In drumul meu spre servici astazi ( nu numai astazi), stateam ca tot omul la semafor asteptand sa se puna culoarea verde pentru a trece. Cum stateam eu in masina, in fata mea mai era o singura masina care la randul ei astepta culoarea verde dar ce sa vezi, pe partea stanga, pe contrasens un „smecheras” cu un bmw 645 nu putea sa stea in spatele meu si s-a gandit ca e mai bine sa depaseasca 2 masini sa fie el primul la semafor. Cel din fata mea nu l-a lasat sa se bage si culmea cand sa trec si eu trage brusc de volan dreapta dar nu pentru a se incadra in fata mea ci pentru a face dreapta! Bineinteles daca nu puneam frana il luam/ma lua cu usurinta stand dupa aia pe la politie sa cersesc o autorizatie de reparatie. Am observat ca este la moda sa fi „smecher” adica sa tai fata cui vrei tu in trafic, sa treci pe rosu, sa blochezi intersectia, sa mergi pe contrasens si cate si mai cate alte lucruri. Cineva zicea ca el merge in siguranta, cu viteza legala, 70km/h DN1 in localitate si 90km/h in afara localitatii, pai prietene, nu mergi deloc in siguranta, am vazut soferi care mergeau sub limita de viteza si au murit din cauza ca au intrat altii in ei. Nu mai poti fi sigur decat probabil daca iti cumperi un tanc si ce e mai grav este faptul ca politia te opreste cand mergi regulamentar sa-ti verifice actele (sa mai faca o spaga) iar in timpul ala pe langa politist trece pe culoarea rosie un „smecheras” bineinteles fara sa-l vada politistul ocupat cu „verificarea” actelor. Mai in gluma, mai in serios daca vreti sa cititi ceva foarte adevarat sau nu, o sa atasez mai jos „Noul Regulament Rutier” (link ) pentru a conduce „la moda”. AAAaa….era sa uit, am mai spus si o spun ca nu ma pasioneaza deloc politica chiar o detest dar sper sa va placa poza de mai jos :D.

reguli-de-circulatie-noi1

https://alexxutzu.wordpress.com/2009/01/08/soferii-din-traficul-nostru/reguli-de-circulatie-noi1/

pic28286

