2009-print-preview-blog

Nu sunt adeptul copiatului stirilor de pe net si sa le postez la mine pe blog deci nici in 2009 nu voi face asta in mare parte ci voi scrie ce cred si ce vreau eu. Dat fiind faptul ca am intrat in 2009 este normal sa ne gandim in primul rand la ce ne poate astepta. Pot spune ca ideile astea imi vin doar cand sunt la munca, adica cand am de lucru si incerc sa ma eschivez 🙂 Nu cred ca au fost cele mai perfecte sarbatori din anumite puncte de vedere dar pe primul loc se pune distractia. Sa revenim, pai voi ce v-ati dori sa va aduca 2009? E clar ca marea majoritate vom spune ca vrem bani mai multi, sanatate, o casa, o masina, un job mai bun pentru ca intotdeauna exista loc de mai bine dar cati dintre voi v-ati gandit la un film sau la un joc pc? Normal ca nimeni pentru ca toti vrem sa o ducem mai bine. Citeam pe un blog azi ca cineva a gasit un cap de soarece intr-o punga de stafide. Pai nu stiu de ce te miri pentru ca doar traim in Romania. Poate la anul ai noroc si ii gasesti si cealalta parte a corpului in punga cu alune. Poate este unul dintre cele mai slabe posturi dar cred ca ce este cel mai important este sa spunem adevarul si va doresc tuturor sa aveti mai multi bani, multa sanatate si un job mult mai bun, stiti cum se zice sa aveti de 2009 ori mai multe lucruri bune decat in anul 2008. Nu pot sa ascund faptul ca imi doresc sa nu mai vad la tv cazul Elodia, cazul Malos sau cine stie ce alte ore de circ, dar cum in televiziune raiting-ul face toti banii se pare ca dorinta mea, una dintre dorinte va fi deja spulberata. Poate reusiti sa lasati si un vot mic sa vedem cu totii ce va doriti. Va doresc un an 2009 cu tot ce va doriti, mai putin dusmani. Pa!

