Pentru ca tot ma grabesc si am cateva clipe libere m-am gandit sa impartasesc si acestui mic blog ce am facut de Craciun. Pai pe scurt l-am petrecut pe Valea Prahovei la Hotel Mihail (asta pentru reclama proasta). Bineinteles a fost cea mai mare nebunie, trei sferturi din Bucuresti erau pe acolo, faceam la orice ora din zi si din noapte fix 45 de min din Sinaia pana in Busteni, frig de inghetau pietrele, distractie maxima pe partie, dar toate astea au luat sfarsit odata cu venirea rromilor ca sa nu fiu rasist….. vreo 10 masini pline care mai de care cu puradeii si cu sticlele de vin, beti morti atat ziua cat si noaptea. Am ramas uimit sa vad ca la hotelul unde merg de ceva vreme absolut toate camerele sunt ocupate. Buuuuunn, pana aici sa zicem nimic anormal, acum a venit si timpul sa ne luam micul dejun asa ca am coborat jos, in sala de mese unde ne astepta o ospatarita blonda cu ochi albastri dar care era blonda si la propriu si la figurat. La mic dejun existau meniuri, care se diferentiau prin continut. Meniul 1 continea cremvusti cu cascaval, cu miere si alte bazaconii, meniul 2 avea oua batute cu iaurt si cu rosii si tot asa…. Ii cer meniul 4 care avea oua ochiuri si imi aduce meniul 5 care avea omleta, dupa care imi zice ca nu a auzit, ceaiul de dimineata care asteptam sa imi aline durerea de gat era maxim de rece iar blonda noastra dadea din umeri ca e facut de dimineata….de parca ma intereseaza pe mine cand l-a facut ea, eu il vroiam cald!!!! Ouale tovarasului meu erau stricate, putzeau, duhneau, erau criminale, nu am cuvinte! In ultima zi am hotarat sa comand doar sa le fac paguba pentru ca am mancat in oras micul dejun. Seara o galagie de tzarani stiti voi cu tzipete, aruncaturi de scaune si sticle, plansete de puradei, bineinteles ca blonda ospatarita isi facea de cap cu unul pe sub tejghea (asa mi-a zis colegu’ ca eu eram cam „pe sina” cica… si nu am observat mai multe lucruri care s-au intamplat). Dimineata nici o sansa sa dormi mai mult de ora 9 maxim. Puradelul cobora scarile dand cu pumnul sau capul poate in perete, ceilalti coborau scarile cu bocancii parca vrand mai mult sa darame hotelul decat sa ia micul dejun. Marea multumire e ca am reusit sa facem cateva gratare prin curte seara si ca am reusit sa ne spalam cu apa clocotita. Preturi cam umflate prin statiunile de munte ca de obicei si cum nu era de ajuns am zis sa ma duc la cel mai select restaurant din statiune unde, stupoare maxima, am comandat o inghetata si mi s-a adus o inghetata stricata!!! Parca toti s-au hotarat stiind ca vin eu la munte sa imi dea mancarea de acum 2 luni si sa nu ma lase sa ma odihnesc macar 4 ore noaptea. Prietenii mei au fost fff „multumiti”, la fel ca si mine de altfel dar sa nu uitam ca macar am putut sa ne dam pe partie, macar atata lucru sa faci la munte daca de mancat nu poti manca ceva proaspat nici macar in cel mai select loc din statiune. Ma bucur ca m-am intors in Bucuresti, mai bine stai aici 12 luni decat la noi la munte o saptamana, m-am intors mai obosit, mai sictirit si nicidecum mai linistit si mai bine dispus. Ca un sfat nu va duceti la munte decat la hotel de 5 stele (nici ala sigur) si nu mai mult de o zi, restul de bani puteti sa ii cheltuiti si pe aici prin Bucuresti sau prin orice alt oras…….chiar nu se merita!😦 Va urez un an nou de 999999999999 mai bun ca asta si sa fiti fericiti si sanatosi! Ne vedem la anul!TRAFIC - BLOCAJ