Asa cum spuneam si in postul Febra sarbatorilor, hotarasem sa ma duc la cumparaturile normale de Craciun pana pe 18 decembrie dar din diverse motive de lene sau altele nu am ajuns decat in weekend-ul acesta. Exact cum am prevazut atunci in perioada 18-24 decembrie este sinucidere curata daca ai de gand sa cumperi cadouri sau ceva de mancare de prin oras. Eu, plecand cu idei pasnice de acasa sa-mi cumpar fix ce am nevoie si sa plec am dat peste adevarate razboaie date pentru a cauta ce imi doream, strecurandu-ma cu greu printre sutele de oameni care probabil gandeau la fel ca mine inainte de a pleca de acasa. Am plecat de acasa pe la ora 10 dimineata si m-am intors nu foarte tarziu….la ora 22! 😐 Asa este pe la noi pe aici, fac pariu ca in curand vom ajunge sa batem de departe nebunia din New York la deschiderea marilor promotii din diversele magazine de pe la ei. Si parca nu era de ajuns, impreuna cu prietenii mei am hotarat sa mai fiu torturat odata, marti seara cand vom merge sa ne aprovizionam pentru petrecerea de Craciun. Revenind la lucruri mai „putin” plictisitoare, ma gandesc cati dintre angajatii din tara mai lucreaza la randament maxim in aceste ultime zile de dinaintea Craciunului? Adica e o senzatie de parca ar fi ultimele zile din viata in care mai mergi la servici, in care chiar nu-ti mai pasa de ce ai de facut doar vrei pur si simplu sa stai acasa sa lenevesti, sa te duci unde ai hotarat sa faci sarbatorile sau pur si simplu….sa dormi. Nu pot nega ca acum este perioada „raiul” femeilor. Da, raiul femeilor si asta am observat si cand am fost prin oras, toate dar absolut toate femeile din Bucuresti ies pe strada, sa vada ce isi pot cumpara, sa vada ce e nou, sa vada ce ar putea sa-i ceara „mosului” cadou. Sunt exact ca ursii cand ies din hibernare, ies sa-si caute „hrana” 🙂 In fine, nu pot spune ca nu sunt de acord cu asta doar ca ar trebui sa aiba si ele un program gen cum era pe vremea lui nea Nicu….. astazi cele cu numere pare maine cele cu numere impare :)))) (glumeam). E frumos cand este multa agitatie si multa lume dar cateodata, este mult prea mult. Nu mai vorbesc de sute de oferte prin diverse magazine si de cei care pleaca cu cate 5 cosuri pline ochi de prin magazine…..oare chiar atat mananca sau pastreaza si pentru la anu’ ? Avand in vedere ca nu prea voi mai scrie pana aproape de revelion vreau sa va zic la toti sa aveti un Craciun fericit, sarbatori fericite, sa va aduca mosu sau „mosu” ce vreti voi si sa nu mancati mult ca se vede la cantar 😀romanii

poza-brad3

