Da, stateam de vorba cu un coleg care lucreaza la mine la firma si a venit din Cameroon. Stateam si vorbeam si nu stiu ce mi-a venit sa-l intreb cum este viata in Cameroon fata de cea din Romania. Raspunsul lui m-a lasat putin mai mult pe ganduri: „Mult mai buna decat aici si oamenii sunt mult mai buni si politicosi”. Mda…..pai cum e mai bine frate acolo cand oamenii stau marea majoritate in case de chirpici, merg desculti chiar multi dintre ei, au motociclete de acum 30 de ani si ca sa fac si o gluma, este plin de muste🙂 nu mai zic ca stati pe covoare si carati apa pe umeri in galeti???? Mi-a zis ca oamenii sunt mult mai civilizati si chiar daca nu au conditiile unei lumi moderne in totalitate, daca ar fi gasit acolo ceva de munca mai „bine” ar fi ramas dar lucrul asta l-a impins sa vina pe aici pe la noi…..completand pe urma „As fi vrut sa ajung in alta tara dar…:))” bun! Cu asta cred ca ai zis totul. Pai….urmatorul pas este sa ma duc sa-mi rezerv bilete de avion spre…Cameroon, da ma voi duce in Cameroon sa dorm pe jos, sa merg descult si sa ma angajez la o tutungerie sa am bani pentru mancare, macar pot socializa cu alti oameni chiar daca franceza nu e limba mea preferata!cameroon_family