Stand la coada sa-mi iau ceva de mancare aud pe unul spunand ceva despre regula bunului simt. Primul lucru care mi-a venit in minte a fost sa ma intreb cate persoane din ziua de azi mai stiu ce e aia bun simt?! Pai daca facem un sondaj cred ca 70% din oameni nu prea mai au treaba cu bunul simt si cred ca nu este o cifra mincinoasa 70%….. De ce dai cuiva ceva cand tie nu-ti da nimeni? De ce sa faci ceva in locul altcuiva cand pentru tine nu face nimeni nimic? De ce sa te straduiesti sa lucrezi cat mai bine cand nu esti recompensat pe masura? De ce sa nu stropesti cu masina toata lumea de pe trotuar atunci cand ploua pentru ca oricum si ei ar fi facut la fel? De ce, de ce, de ce….? Cateodata stau si eu si fara sa ma gandesc la ceva anume ma ia o lene si nu mai am chef de nimic si ma gandesc sa fiu si eu un pic nesimtit ca doar nu strica nu? Acum de exemplu sunt un lenes si un nesimtit ca nu mai vreau sa lucrez! ….da chiar vreau sa fiu cel mai nesimtit din lume in clipa asta!😐respect_by_halo_one