Ma uitam pe net si am de un site cu cocalari in care am gasit un filmulet cu un tip care se crede mare comic si face el „glume”. Zicea ca aia de pe hi5 care au poze pe acolo sunt niste terminati……nu am profil pe hi5 dar chiar si asa eu cred ca el este un terminat si o sa si zic de ce. Cica el moare pe astia care merg ziua imbracati in traning pe strada, pai normal ca mori ca la cat esti de prost oricum tu iti iei tricouri din Obor deci nu ai bani de traning Adidas, Nike, etc. te-am lamurit la subiectul cu traning-ul. Zicea ca are el boala pe astia care poarta ochelari noaptea in cluburi…..ba baiatule, ala poate sa si doarma cu ochelarii la ochi daca vrea, nu te trezesti tu sa il critici pe ala si sa crezi ca faci comedy show, uita-te mai bine cum arati tu si fac pariu ca ai niste ochelari cumparati tot din Obor de unde ti-ai luat si tricoul ala de tzaran la 5 ron perechea. E treaba fiecaruia daca are profil de hi5 si isi pune poze in curu gol sau ca poarta ochelari in disco noaptea sau ca merge in traning pe strada, te crezi comic ca faci caterinca de ei? Tu mergi numai in blugi ca normal esti un stresat si nu cumva sa-ti zica lumea ca faci misto de aia dar defapt si tu esti ca ei, acasa oricum stai in traning Mike sau Puna, marci dastea fantoma. In final daca stau sa ma gandesc bine chiar ti-ai gasit un loc superb pe site-ul ala de cocalari….chiar acolo iti e locul „comicule”.