Am fost in acest weekend prin Mall Baneasa dar nu pentru a cumpara cadouri (nu inca) ci doar pentru a ma relaxa la un suc. Vreau sa va spun ca in momentul in care am intrat in Mall am crezut ca se da ceva pe gratis, nici la deschidere nu era atata lume inauntru. Agitatie, galagie, sute de sacose, magazine pline de oameni, pentru moment am crezut ca putem lua ce vrem pe gratis dar nu a fost asa. Dupa ce am dat o raita prin diverse magazine m-am hotarat sa iau loc la o masa sa pot savura un suc dar surpriza abia a aparut….nu era un loc liber! Stai si plimbate printre mese, ma simteam de parca urmaream pe cineva, defapt chiar urmaream dar nu pe cineva ci o masa. Pana la urma am gasit masa, am stat mi-am baut sucul iar dupa 1 ora nimic nu s-a schimbat, aceeasi lume multa, mese ocupate etc. Ma gandeam ca daca acum este asa de full ce se va intampla cand se vor apropia sarbatorile??? In zilele alea 18-24 decembrie?? Cred ca ma voi duce dupa cadouri acum, cat mai devreme pentru ca nu vreau sa ma inghesui prin magazine precum americanii la reduceri. 29black600