Aici continuam partea I a subiectului FEMEIA. Dupa cum am zis si in partea anterioara sunt mai multe tipuri de femei si le-am enumerat atunci. M-am decis astazi sa vorbesc putin despre femeia prea mult posesiva. 🙂 Ea este femeia careia ii place mult prea mult ca barbatul sa-i faca toate poftele dar nu ca toate femeile ci absolut toate poftele (adica cuvantul ei este sfant)! „Ioane hai ma sa mergem sa bem ceva”, Raspuns: „Frate nu pot ca mi-a zis gagicamea ca trebuie sa stau cu ea sa o ajut sa se vopseasca”….drrriiing!WTF lucrezi cumva la coafor? A doua zi dupa ce tragi de ea si dupa ce s-a suparat de are boticu’ pana la podea tu tot incerci sa o convingi ca trebuie sa iesiti cu prietenii vostri buni si cand nu sti cum sa o mai convingi, colac peste pupaza suna si prietenul: „Ioane ce faci ma ia zi iesim mai multi azi la un film sau la o inghetata”? : Raspuns: ( ca sa nu se faca de cacao Ion zice) Bai nu cred ca am chef, nu prea am bani azi daca e iesim maine”…..drrrriiing! s-a scos omul cel putin ptr moment. Si ca tot vezi ca Ion nu iese si tot depinde de vopsitu lu gagicasa pana la urma cred ca pana la urma iti dai si tu seama care e treaba cu el si te hotarasti si il bagi in……diverse 🙂 si pe el si pe gagicasa si nu ii mai chemi nicaieri, niciodata! 🙂 Bineinteles ca EA o sa-i bage in cap lucruri total fictive de genul: „Lasa iubitel ca sunt niste nesimtiti, oricum nu trebuie sa iesim cu ei, oricum eu te iubesc mult ce-ti mai trebuie prieteni, oricum stam amandoi acasica si peste 2 sapt ma vopsesti din nou dar cu o vopsea mai buna, si uite asa Ion este prostit in ultimul hal de FEMEIA care peste cateva luni probabil il va lasa balta din alte motive stiute si gandite numai de ea iar Ion saracul va suna el de data asta dar disperat ca sa bea o bere cu cineva dar s-ar putea sa nu mai fie loc si pentru el 🙂 🙂 🙂

P.S. Acelasi lucru se poate spune si despre anumiti barbati deci din nou va rog sa nu ma injurati 🙂

image-2008-07-14-accepti1

