Partea I:

Mda….aici pun cam tot ce nu-mi place mie. Emisiuni de genul „Tradati in dragoste”, „Test de fidelitate”, „Curat murdar”…si inca cate. Nu doar ca nu imi plac dar ce ma enerveaza cel mai mult la ele este faptul ca nu sunt reale!!! La noi in Romania daca e scandal (vezi otv), crime, batai este si audienta tocmai de aceea mai toate canalele tv incep sa navaleasca cu asemenea emisiuni, mai vreau sa includ aici serile „Dan Diaconescu” cu facaturi de oameni care ghicesc prin globuri unde zace Elodia, cum a murit nea Ion din satul Furculesti si alte porcarii….nu-mi vine sa includ aici manele, recunosc ca le ascult si imi plac al dracu’ de mult mai ales la petreceri sau cand pur si simplu am eu chef sa ascult dar muzica e muzica si faptul ca DETEST tiganii este alta problema, spuneti-mi xenofob sau cum vreti voi dar raman cu aceleasi idei. Tot aici includ si oamenii care spun ca ei nu sufera manelele….bai lasati-va de vrejeli ieftine ca la petreceri nu stati voi jos cand in boxe canta Adrian sau orice alt manelist…..decat sa ascult Metallica sau alti terminati care „se pisa” pe spectatori mai bine ma duc si ma uit la viata lui Iri si Monica…..Da…urasc emisiunile care sunt „regizate”, urasc „rockerii”, urasc „tiganii” dar doar atat.

Urmeaza partea a II-a…