Mda….Nu-mi sta in fire sa jignesc pe oricine si oricand dar unii chiar merita sa fie jigniti si cand li se ureaza pofta buna!

Pai cand tu, care iti petreci timpul cu noi toti ceilalti, tu care te crezi mare…de ce o faci? Tu nu ne esti superior(a) cu nimic, spre deosebire de tine noi restul nu suntem penibili si ipocriti si nesimtiti si barfitori si milogi si „a-tot-stiutori” si….si….si…..putem continua la nesfarsit. Pana la urma sunt multi care gandesc mult peste ce proceseaza „procesorul” tau de 386. Crezi ca esti mult peste restul cu care mananci o paine? Te inseli, esti mult sub ei, sub noi dar problema ta e ca nu vezi realitatea. Era si un banc….orice cacat este sef. Ti se potriveste la fix vorba asta. Nu sti ce sa zici? Iti zic eu, ai ramas uimit(a) cand lumea ti-a zis adevarul (o sa-ti zica), pentru ca pana si un aurolac amarat de pe strada te-ar inlocui cu succes. Stai calm(a) inca nu te-ai prafuit dar in curand nu o sa mai sti ce sa zici de rusinea prostiei tale, da ai auzit bine, rusinea prostiei tale. Pana la urma e bine ca exista lingai ca asa te simti si tu „rege” (regina)…da, regele (regina) prostiei dar nu sti. Va veni ziua cand tu vei fi in locul meu dar nu vei putea scrie lucruri urate pentru ca eu voi proceda corect iar pe tine te va durea de ce ai facut pana acum. E prost Becali asta dar o vorba mare are….hahalera, ti se potriveste la fix. Acum probabil nu te intrebi de ce folosesc si masculinul si femininul la cuvintele de mai sus care iti sunt adresate, tu sti deja ca te regasesti in ce am scris mai sus si sti ca este adevarat. Pentru mine si ceilalti nu esti un 0 esti ceva cu -(minus)shit pentru ca 0 e o cifra prea mare pentru caracterul tau infect si jenant. Mai bine ajungeai la „bara” macar ea nu te linge cum fac lingaii tai si daca nu ti-am zis pana acum, in caz ca in ochii tai toti si toate ti se par tarfe afla ca tu esti tarfa cea mare nu ceilalti. Consolarea ta este ca nu esti singur(a), mai sunt si altii ca tine si sunt destui., asta este cel mai grav lucru. Citeste de 3 ori ca sa intelegi macar odata ca esti ce am zis eu mai sus…..hai jet!

