S-a dus si acest derby. rapid-Steaua un meci asteptat de multi cu multe emotii si curiozitati. Spectacolul din tribune a fost sa zicem frumos si…doar atat. Pe teren 2 echipe amarate, care se cautau, care nu stiau ce inseamna o combinatie la firul ierbii, un sut din afara careului dar mai rau de atat nu stiau ce inseamna dorinta sau daca a vazut cineva dorinta, scuze, am gresit, nu stiau ce inseamna „cum sa castig”. M-am plictisit sa vad ca dinamo, o echipa care i-a multumit lui Dumnezeu ptr egalul cu noi din groapa lor de „Sampion League”, o echipa de desculti, castiga meci de meci prin autogoluri si prin noroc incredibil ( se zice ca norocul tine cu cei buni), sa ma gandesc ca iar castiga un campionat prin prostia noastra si mai rau de atat M-AM SATURAT de o echipa de papusi, da….asta a ajuns steaua noastra draga……o echipa de locul 1 poate doar in China sau poate nici acolo (se vede in poza inteligenta disperarii). M-am saturat sa astept meci de meci, sa vad ceva bun, un joc cu goluri multe de partea noastra, sa vad combinatii si nu vorbesc de „vitezisti”….vorbesc de o echipa normala de FOTBAL, pana si la Buzau, Otopeni sau Iasi am vazut combinatii. Daca nu as fi „bolnav” de aceasta echipa mi-as scoate cablu sa prind doar TVR 1 si TVR 2 si nici nu mai platesc. Pana una alta dinamo este echipa campioana de iarna cel putin, greu sa vedem vreun miracol in retur chiar daca nu mai jucam in CL si avem meciuri derby acasa, nu-i „cainele” asa prost sa piarda campionatul…stiti voi la ce ma refer. Macar locul 2 sa-l prindem ca minuni nu prea vad sa se intample la noi la echipa dar chiar si locul 2 e o minune cand tu nu castigi de 9 meciuri…..😦 Speranta moare ultima mereu, asa ca…..FORZA STEAUA!untitled