Am vazut o stire in care „donatorul de organe” era foarte revoltat ca omul cu dacia lui amarata mergea prea aproape de marginea drumului, in coloana si el nu putea sa depaseasca coloana pe partea dreapta…. Ce sunt de fapt „donatorii de organe”? E foarte simplu, sunt niste inconstienti, niste oameni a caror minte zboara prin „aburii” vitezei, care habar nu au ce inseamna viata, regulile de circulatie si mai ales ce inseamna respectul in trafic!!! Pai el este ala cu motor smecher, care il ambaleaza si care te depaseste pe tine cum depaseste Jaguarul pe Trabant…..dar tu ce sa sti, ca tu ai o masina normala ( adica varza ptr el ). Si tot astia smecherii, faceau miting cu veste pe ei, pe care statea scris cu litere mari „RESPECT IN TRAFIC”, in timp ce ma depaseau pe stanga si pe dreapta, printre alte masini……Pai sa va zic eu cum sta treaba cu respectul in trafic……respect in trafic inseamna sa stai in coloana ca si restul, ca ei nu sunt mai prosti, sa depasesti prin stanga nu pe dreapta, sa depasesti pe banda intreaga nu printre 2 benzi, si sa mergi atent, sa te gandesti si la vietile celorlalti nu doar la ce herghelie de cai ai tu pe bicicleta ta smechera. Smechera e cam mult spus ptr ca daca am avea drumuri si ai fi la semafor tu, donator de organe cu un Bugatti Veyron in dreapta ta cred ca tu esti ala cu Trabantul….si uite asa se intoarce roata celui „smecher” si a hergheliei de calutzi. Pana una alta, eu imi pastrez parerea, sunt si oameni care au motociclete si care stau la coada chiar si de 2 km, care nu depasesc printre benzi si care au RESPECT ptr cei din trafic, deci pentru oamenii astia TOT RESPECTUL!!! Pentru restul, chiar nu am mila cand ii vad striviti, si aud ca vaiii a murit saracul…..pai a murit de prostia lui, prostia ucide si lasa urme mari in sufletele celor dragi. De aia se numesc „donatori de organe” acesti biciclisti cu hergheliile dupa ei……accident-moto-scuter-miorita-01vtnews-20080705-12295047-image-633508562243830280